BRIVO og Contentsquare slår seg sammen for å gi det aller beste innen Digital Experience Analytics

BRIVO har inngått samarbeid med Contentsquare , den globale lederen innen digital opplevelsesanalyse, for å bringe forretningskritisk kundeinnsikt til kunder over hele Norden.

Dette partnerskapet demonstrerer en anerkjennelse av Contentsquares ledende teknologi innen User Experience, og BRIVOs forpliktelse til å investere i vårt raskt voksende analytiske økosystem, med levering av kundeverdi i hjertet av dette nye tilbudet.

Contentsquare digital erfaringsanalyseplattform analyserer kundeatferd gjennom billioner av anonyme nett-, mobil- og appinteraksjoner, og transformerer denne kunnskapen til intelligente anbefalinger som øker brukerkonvertering, inntekter, engasjement og vekst. Med sin helhetlige tilnærming til digital kundeopplevelse, er det den eneste komplette plattformen for å gi teamene den innsikten som er avgjørende for forretningssuksess i dag.

BRIVO vil bruke Contentsquares plattform for å utfylle deres rike kunnskap om kundesentrisk analyse, og utnytte et vell av funksjoner som hjelper til med å konvertere innsikt til effektfull handling. BRIVO ble grunnlagt i 2018 og har base i Oslo, Norge. BRIVOs kjernevirksomhet er digital optimalisering gjennom konsulenttjenester og dataanalyse. Contentsquare-plattformen fungerer som et grunnlag for BRIVOs teknisk kunnskapsrike arbeidsstyrke for å levere unik Digital Experience Analytics.

Roy Kjøren, daglig leder og partner i BRIVO, hadde dette å si om partnerskapet:

"BRIVO har investert i kundesentrert analyse siden starten. Jeg ser på vårt nye partnerskap med Contentsquare som en viktig milepæl for denne investeringen, og markerer et sentralt nytt stadium i vår vekst som vil tillate oss å dele de utrolige resultatene av denne investeringen med våre kunder over hele Norden.

Dette er en betydelig anerkjennelse av Contentsquare som en innovativ teknologipartner, og av BRIVO som en strategisk tjenesteleverandør. Vi ser frem til å styrke vårt forhold til Contentsquare for å skape kundeverdi."

Patrice Attia, SVP EMEA hos Contentsquare sa:

«Løsningspartnere, som BRIVO, er en kritisk pilar i vår strategi i Norden og vil bidra til å drive våre svært ambisiøse planer for regionen. Vi er veldig glade for å samarbeide med BRIVO og jobbe sammen for å løse denne store muligheten.

BRIVO har gjort betydelige investeringer for å bli en nøkkelaktør innen kundesentrert analyse, og vi er stolte av å jobbe sammen for å tilby en løsning i verdensklasse til våre felles kunder over hele Norden.»

Om Contentsquare

Contentsquare gir merkevarer mulighet til å bygge bedre digitale opplevelser. Vår erfaringsanalyseplattform sporer og visualiserer milliarder av digital atferd, og leverer intelligente anbefalinger som alle kan bruke for å øke inntektene, øke lojalitet og drive innovasjon. Contentsquare ble grunnlagt i Paris i 2012, og har siden åpnet kontorer i London, New York, San Francisco, München, Tel Aviv, Tokyo og Barcelona. I dag hjelper det mer enn 750 bedrifter i 26 land med å levere bedre digitale opplevelser for kundene sine. Besøk contentsquare.com for å finne ut mer.

Om BRIVO

BRIVO spesialiserer seg på "neste nivå" digital analyse som gir konsekvent effektfull innsikt til våre kunder. Med bakgrunn fra IT-konsulentvirksomhet, investerer vi aktivt i våre digitale opplevelsesanalysetjenester i samarbeid med Contentsquare. BRIVOs økosystem oppmuntrer til en vekstkultur av kontinuerlig innovasjon for våre partnere og kunder.